Atıf Formatları
COVID-19 Pandemisi Sürecinde Okul Öncesi Eğitime Yeni Başlayan Özel Gereksinimli Çocukların Okula Uyumlarının İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. B. ERDİNÇ Et Al. , "COVID-19 Pandemisi Sürecinde Okul Öncesi Eğitime Yeni Başlayan Özel Gereksinimli Çocukların Okula Uyumlarının İncelenmesi," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, pp.217-232, 2024

ERDİNÇ, H. B. Et Al. 2024. COVID-19 Pandemisi Sürecinde Okul Öncesi Eğitime Yeni Başlayan Özel Gereksinimli Çocukların Okula Uyumlarının İncelenmesi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1 , 217-232.

ERDİNÇ, H. B., DİKEN, İ. H., & GÜNDEN, U. O., (2024). COVID-19 Pandemisi Sürecinde Okul Öncesi Eğitime Yeni Başlayan Özel Gereksinimli Çocukların Okula Uyumlarının İncelenmesi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, 217-232.

ERDİNÇ, HATİCE, İBRAHİM HALİL DİKEN, And UĞUR ONUR GÜNDEN. "COVID-19 Pandemisi Sürecinde Okul Öncesi Eğitime Yeni Başlayan Özel Gereksinimli Çocukların Okula Uyumlarının İncelenmesi," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, 217-232, 2024

ERDİNÇ, HATİCE B. Et Al. "COVID-19 Pandemisi Sürecinde Okul Öncesi Eğitime Yeni Başlayan Özel Gereksinimli Çocukların Okula Uyumlarının İncelenmesi." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, pp.217-232, 2024

ERDİNÇ, H. B. DİKEN, İ. H. And GÜNDEN, U. O. (2024) . "COVID-19 Pandemisi Sürecinde Okul Öncesi Eğitime Yeni Başlayan Özel Gereksinimli Çocukların Okula Uyumlarının İncelenmesi." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, pp.217-232.

@article{article, author={HATİCE BEYZA ERDİNÇ Et Al. }, title={COVID-19 Pandemisi Sürecinde Okul Öncesi Eğitime Yeni Başlayan Özel Gereksinimli Çocukların Okula Uyumlarının İncelenmesi}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2024, pages={217-232} }