Atıf Formatları
Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Z. ERDOĞAN Et Al. , "Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.323-327, 2015

ERDOĞAN, B. Z. Et Al. 2015. Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü. 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Eskişehir, Turkey), 323-327.

ERDOĞAN, B. Z., TORUN, T., GÖNÜLLÜOĞLU, S., ÖĞÜT, H., ALTUNTAŞ, C., & PARLAK, R., (2015). Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü . 20. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.323-327). Eskişehir, Turkey

ERDOĞAN, BAYRAM Et Al. "Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Turkey, 2015

ERDOĞAN, BAYRAM Z. Et Al. "Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.323-327, 2015

ERDOĞAN, B. Z. Et Al. (2015) . "Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.323-327.

@conferencepaper{conferencepaper, author={BAYRAM ZAFER ERDOĞAN Et Al. }, title={Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü}, congress name={20. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2015}, pages={323-327} }