A. GEREK Et Al. , "İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Okulöncesi Dönemde Okumaya Hazırlık Becerilerinin Paylaşılan Okuma Etkinliği İle Desteklenme Sürecinin İncelenmesi," Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.25, pp.203-229, 2018
GEREK, A. Et Al. 2018. İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Okulöncesi Dönemde Okumaya Hazırlık Becerilerinin Paylaşılan Okuma Etkinliği İle Desteklenme Sürecinin İncelenmesi. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.25 , 203-229.
GEREK, A., KARASU, H. P., & GİRGİN, Ü., (2018). İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Okulöncesi Dönemde Okumaya Hazırlık Becerilerinin Paylaşılan Okuma Etkinliği İle Desteklenme Sürecinin İncelenmesi. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.25, 203-229.
GEREK, ASLI, HALİSE PELİN KARASU, And ÜMİT GİRGİN. "İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Okulöncesi Dönemde Okumaya Hazırlık Becerilerinin Paylaşılan Okuma Etkinliği İle Desteklenme Sürecinin İncelenmesi," Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.25, 203-229, 2018
GEREK, ASLI Et Al. "İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Okulöncesi Dönemde Okumaya Hazırlık Becerilerinin Paylaşılan Okuma Etkinliği İle Desteklenme Sürecinin İncelenmesi." Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.25, pp.203-229, 2018
GEREK, A. KARASU, H. P. And GİRGİN, Ü. (2018) . "İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Okulöncesi Dönemde Okumaya Hazırlık Becerilerinin Paylaşılan Okuma Etkinliği İle Desteklenme Sürecinin İncelenmesi." Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.25, pp.203-229.
@article{article, author={ASLI GEREK Et Al. }, title={İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Okulöncesi Dönemde Okumaya Hazırlık Becerilerinin Paylaşılan Okuma Etkinliği İle Desteklenme Sürecinin İncelenmesi}, journal={Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2018, pages={203-229} }