A. ARICI Et Al. , "Sosyal Medya Etkileyenleri (Influencers) itibarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü," In Dijitalleşen Medya ve İletişim Araştırmaları , Nobel Yayınedvi, 2023, pp.49-68.
ARICI, A. Et Al. Sosyal Medya Etkileyenleri (Influencers) itibarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü. 2023. In Dijitalleşen Medya ve İletişim Araştırmaları , Nobel Yayınedvi, 49-68.
ARICI, A., KILINÇ, Ö., & BAYÇU, S., (2023). Sosyal Medya Etkileyenleri (Influencers) itibarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü. Dijitalleşen Medya ve İletişim Araştırmaları (pp.49-68), Nobel Yayınedvi.
ARICI, ALİ, ÖZGÜR KILINÇ, And SEVİL BAYÇU. "Sosyal Medya Etkileyenleri (Influencers) itibarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü." In Dijitalleşen Medya ve İletişim Araştırmaları , 49-68. Nobel Yayınedvi, 2023
ARICI, ALİ Et Al. "Sosyal Medya Etkileyenleri (Influencers) itibarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü." Dijitalleşen Medya ve İletişim Araştırmaları , Nobel Yayınedvi, 2023, pp.49-68.
ARICI, A. KILINÇ, Ö. And BAYÇU, S. (2023) "Sosyal Medya Etkileyenleri (Influencers) itibarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü", Dijitalleşen Medya ve İletişim Araştırmaları . Nobel Yayınedvi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ALİ ARICI Et Al. }, chaptertitle={Sosyal Medya Etkileyenleri (Influencers) itibarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü}, booktitle={ Dijitalleşen Medya ve İletişim Araştırmaları}, publisher={Nobel Yayınedvi}, city={},year={2023} }