N. B. İSPİR And H. K. SUHER, "SMS Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumları," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.5, no.4, pp.5-17, 2009
İSPİR, N. B. And SUHER, H. K. 2009. SMS Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumları. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.5, no.4 , 5-17.
İSPİR, N. B., & SUHER, H. K., (2009). SMS Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumları. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.5, no.4, 5-17.
İSPİR, NEVZAT, And HASAN KEMAL SUHER. "SMS Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumları," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.5, no.4, 5-17, 2009
İSPİR, NEVZAT B. And SUHER, HASAN K. . "SMS Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumları." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.5, no.4, pp.5-17, 2009
İSPİR, N. B. And SUHER, H. K. (2009) . "SMS Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumları." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.5, no.4, pp.5-17.
@article{article, author={NEVZAT BİLGE İSPİR And author={HASAN KEMAL SUHER}, title={SMS Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumları}, journal={JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION}, year=2009, pages={5-17} }