G. M. ATAR, "Sağlık İddiası İçeren Gıda Reklamlarının İletişim Etkisinde Sağlık İlginliğinin Rolü," Journal of Yasar University , vol.10, no.40, pp.6660-6674, 2015
ATAR, G. M. 2015. Sağlık İddiası İçeren Gıda Reklamlarının İletişim Etkisinde Sağlık İlginliğinin Rolü. Journal of Yasar University , vol.10, no.40 , 6660-6674.
ATAR, G. M., (2015). Sağlık İddiası İçeren Gıda Reklamlarının İletişim Etkisinde Sağlık İlginliğinin Rolü. Journal of Yasar University , vol.10, no.40, 6660-6674.
ATAR, GÜNAY. "Sağlık İddiası İçeren Gıda Reklamlarının İletişim Etkisinde Sağlık İlginliğinin Rolü," Journal of Yasar University , vol.10, no.40, 6660-6674, 2015
ATAR, GÜNAY M. . "Sağlık İddiası İçeren Gıda Reklamlarının İletişim Etkisinde Sağlık İlginliğinin Rolü." Journal of Yasar University , vol.10, no.40, pp.6660-6674, 2015
ATAR, G. M. (2015) . "Sağlık İddiası İçeren Gıda Reklamlarının İletişim Etkisinde Sağlık İlginliğinin Rolü." Journal of Yasar University , vol.10, no.40, pp.6660-6674.
@article{article, author={GÜNAY MOTİF ATAR}, title={Sağlık İddiası İçeren Gıda Reklamlarının İletişim Etkisinde Sağlık İlginliğinin Rolü}, journal={Journal of Yasar University}, year=2015, pages={6660-6674} }