Atıf Formatları
Âşıklık Geleneğinin Yaşatılmasında Kültürel İcra Mekânı Olarak Eğitim Kurumlarının Rolü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Z. BAYRAKTAR, "Âşıklık Geleneğinin Yaşatılmasında Kültürel İcra Mekânı Olarak Eğitim Kurumlarının Rolü," Hitit Sosyal Bilimler Dergisi (Online) , vol.7, no.1, pp.20-35, 2014

BAYRAKTAR, Z. 2014. Âşıklık Geleneğinin Yaşatılmasında Kültürel İcra Mekânı Olarak Eğitim Kurumlarının Rolü. Hitit Sosyal Bilimler Dergisi (Online) , vol.7, no.1 , 20-35.

BAYRAKTAR, Z., (2014). Âşıklık Geleneğinin Yaşatılmasında Kültürel İcra Mekânı Olarak Eğitim Kurumlarının Rolü. Hitit Sosyal Bilimler Dergisi (Online) , vol.7, no.1, 20-35.

BAYRAKTAR, ZÜLFÜKAR. "Âşıklık Geleneğinin Yaşatılmasında Kültürel İcra Mekânı Olarak Eğitim Kurumlarının Rolü," Hitit Sosyal Bilimler Dergisi (Online) , vol.7, no.1, 20-35, 2014

BAYRAKTAR, ZÜLFÜKAR. "Âşıklık Geleneğinin Yaşatılmasında Kültürel İcra Mekânı Olarak Eğitim Kurumlarının Rolü." Hitit Sosyal Bilimler Dergisi (Online) , vol.7, no.1, pp.20-35, 2014

BAYRAKTAR, Z. (2014) . "Âşıklık Geleneğinin Yaşatılmasında Kültürel İcra Mekânı Olarak Eğitim Kurumlarının Rolü." Hitit Sosyal Bilimler Dergisi (Online) , vol.7, no.1, pp.20-35.

@article{article, author={ZÜLFÜKAR BAYRAKTAR}, title={Âşıklık Geleneğinin Yaşatılmasında Kültürel İcra Mekânı Olarak Eğitim Kurumlarının Rolü}, journal={Hitit Sosyal Bilimler Dergisi (Online)}, year=2014, pages={20-35} }