Atıf Formatları
Sosyal Bilgiler Dersinde Ara Disiplinlerden Yararlanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. YAŞAR Et Al. , "Sosyal Bilgiler Dersinde Ara Disiplinlerden Yararlanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri," III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Turkey, pp.151-152, 2014

YAŞAR, Ş. Et Al. 2014. Sosyal Bilgiler Dersinde Ara Disiplinlerden Yararlanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri. III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Ankara, Turkey), 151-152.

YAŞAR, Ş., ÇENGELCİ, T., GÜRDOĞAN BAYIR, Ö., & GÖZ, N. L., (2014). Sosyal Bilgiler Dersinde Ara Disiplinlerden Yararlanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri . III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (pp.151-152). Ankara, Turkey

YAŞAR, ŞEFİK Et Al. "Sosyal Bilgiler Dersinde Ara Disiplinlerden Yararlanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri," III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Turkey, 2014

YAŞAR, ŞEFİK Et Al. "Sosyal Bilgiler Dersinde Ara Disiplinlerden Yararlanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri." III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Turkey, pp.151-152, 2014

YAŞAR, Ş. Et Al. (2014) . "Sosyal Bilgiler Dersinde Ara Disiplinlerden Yararlanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri." III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Turkey, pp.151-152.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞEFİK YAŞAR Et Al. }, title={Sosyal Bilgiler Dersinde Ara Disiplinlerden Yararlanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri}, congress name={III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2014}, pages={151-152} }