Atıf Formatları
Reklamda Absürtlüğün Reklama Yönelik Tutum ve Hatırlama Üzerine Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. YILDIZ And F. UZTUĞ, "Reklamda Absürtlüğün Reklama Yönelik Tutum ve Hatırlama Üzerine Etkileri," Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.13, pp.96-117, 2017

YILDIZ, S. And UZTUĞ, F. 2017. Reklamda Absürtlüğün Reklama Yönelik Tutum ve Hatırlama Üzerine Etkileri. Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.13 , 96-117.

YILDIZ, S., & UZTUĞ, F., (2017). Reklamda Absürtlüğün Reklama Yönelik Tutum ve Hatırlama Üzerine Etkileri. Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.13, 96-117.

YILDIZ, SERDAR, And FERRUH UZTUĞ. "Reklamda Absürtlüğün Reklama Yönelik Tutum ve Hatırlama Üzerine Etkileri," Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.13, 96-117, 2017

YILDIZ, SERDAR And UZTUĞ, FERRUH. "Reklamda Absürtlüğün Reklama Yönelik Tutum ve Hatırlama Üzerine Etkileri." Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.13, pp.96-117, 2017

YILDIZ, S. And UZTUĞ, F. (2017) . "Reklamda Absürtlüğün Reklama Yönelik Tutum ve Hatırlama Üzerine Etkileri." Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.13, pp.96-117.

@article{article, author={SERDAR YILDIZ And author={FERRUH UZTUĞ}, title={Reklamda Absürtlüğün Reklama Yönelik Tutum ve Hatırlama Üzerine Etkileri}, journal={Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={96-117} }