D. BAL And M. OYMAN, "Dijital Çağın Reklam Aracı: Markalı Mobil Uygulamalar," In Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar , Ankara: Detay, 2020, pp.121-148.
BAL, D. And OYMAN, M. Dijital Çağın Reklam Aracı: Markalı Mobil Uygulamalar. 2020. In Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar , Detay, Ankara, 121-148.
BAL, D., & OYMAN, M., (2020). Dijital Çağın Reklam Aracı: Markalı Mobil Uygulamalar. Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar (pp.121-148), Ankara: Detay.
BAL, DÖNDÜ, And MİNE OYMAN. "Dijital Çağın Reklam Aracı: Markalı Mobil Uygulamalar." In Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar , 121-148. Ankara: Detay, 2020
BAL, DÖNDÜ And OYMAN, MİNE. "Dijital Çağın Reklam Aracı: Markalı Mobil Uygulamalar." Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar , Detay, 2020, pp.121-148.
BAL, D. And OYMAN, M. (2020) "Dijital Çağın Reklam Aracı: Markalı Mobil Uygulamalar", Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar . Ankara: Detay.
@bookchapter{bookchapter, author ={DÖNDÜ BAL And author ={MİNE OYMAN}, chaptertitle={Dijital Çağın Reklam Aracı: Markalı Mobil Uygulamalar}, booktitle={ Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar}, publisher={Detay}, city={Ankara},year={2020} }