Atıf Formatları
Pazarlama İlkeler ve Yönetim
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. Z. ÖZATA, "Diğer Pazarlama İletişimi Araçları: Sponsorluk, Doğrudan Pazarlama ve Dijital Pazarlama," In Pazarlama İlkeler ve Yönetim , EKİN YAYINLARI, 2014, pp.515-555.

ÖZATA, F. Z. Diğer Pazarlama İletişimi Araçları: Sponsorluk, Doğrudan Pazarlama ve Dijital Pazarlama. 2014. In Pazarlama İlkeler ve Yönetim , EKİN YAYINLARI, 515-555.

ÖZATA, F. Z., (2014). Diğer Pazarlama İletişimi Araçları: Sponsorluk, Doğrudan Pazarlama ve Dijital Pazarlama. Pazarlama İlkeler ve Yönetim (pp.515-555), EKİN YAYINLARI.

ÖZATA, FATMA. "Diğer Pazarlama İletişimi Araçları: Sponsorluk, Doğrudan Pazarlama ve Dijital Pazarlama." In Pazarlama İlkeler ve Yönetim , 515-555. EKİN YAYINLARI, 2014

ÖZATA, FATMA Z. . "Diğer Pazarlama İletişimi Araçları: Sponsorluk, Doğrudan Pazarlama ve Dijital Pazarlama." Pazarlama İlkeler ve Yönetim , EKİN YAYINLARI, 2014, pp.515-555.

ÖZATA, F. Z. (2014) "Diğer Pazarlama İletişimi Araçları: Sponsorluk, Doğrudan Pazarlama ve Dijital Pazarlama", Pazarlama İlkeler ve Yönetim . EKİN YAYINLARI.

@bookchapter{bookchapter, author ={FATMA ZEYNEP ÖZATA}, chaptertitle={Diğer Pazarlama İletişimi Araçları: Sponsorluk, Doğrudan Pazarlama ve Dijital Pazarlama}, booktitle={ Pazarlama İlkeler ve Yönetim}, publisher={EKİN YAYINLARI}, city={},year={2014} }