G. Barış, "Müşteri Şikayetleri ve Çözülmeyen Şikayetlerin Finansal Sonuçları," Verimlilik Dergisi , no.3, pp.71-90, 2007
Barış, G. 2007. Müşteri Şikayetleri ve Çözülmeyen Şikayetlerin Finansal Sonuçları. Verimlilik Dergisi , no.3 , 71-90.
Barış, G., (2007). Müşteri Şikayetleri ve Çözülmeyen Şikayetlerin Finansal Sonuçları. Verimlilik Dergisi , no.3, 71-90.
Barış, GÜLFİDAN. "Müşteri Şikayetleri ve Çözülmeyen Şikayetlerin Finansal Sonuçları," Verimlilik Dergisi , no.3, 71-90, 2007
Barış, GÜLFİDAN. "Müşteri Şikayetleri ve Çözülmeyen Şikayetlerin Finansal Sonuçları." Verimlilik Dergisi , no.3, pp.71-90, 2007
Barış, G. (2007) . "Müşteri Şikayetleri ve Çözülmeyen Şikayetlerin Finansal Sonuçları." Verimlilik Dergisi , no.3, pp.71-90.
@article{article, author={GÜLFİDAN BARIŞ}, title={Müşteri Şikayetleri ve Çözülmeyen Şikayetlerin Finansal Sonuçları}, journal={Verimlilik Dergisi}, year=2007, pages={71-90} }