E. ACAR And H. SÖNMEZ, "Konjoint Analizi ve Genç Kadın Tüketicilerin Hazır Giyim Mağaza Tercihlerini Etkileyen Unsurların İncelenmesi," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.3, no.12, pp.278-295, 2015
ACAR, E. And SÖNMEZ, H. 2015. Konjoint Analizi ve Genç Kadın Tüketicilerin Hazır Giyim Mağaza Tercihlerini Etkileyen Unsurların İncelenmesi. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.3, no.12 , 278-295.
ACAR, E., & SÖNMEZ, H., (2015). Konjoint Analizi ve Genç Kadın Tüketicilerin Hazır Giyim Mağaza Tercihlerini Etkileyen Unsurların İncelenmesi. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.3, no.12, 278-295.
ACAR, ELİF, And HARUN SÖNMEZ. "Konjoint Analizi ve Genç Kadın Tüketicilerin Hazır Giyim Mağaza Tercihlerini Etkileyen Unsurların İncelenmesi," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.3, no.12, 278-295, 2015
ACAR, ELİF And SÖNMEZ, HARUN. "Konjoint Analizi ve Genç Kadın Tüketicilerin Hazır Giyim Mağaza Tercihlerini Etkileyen Unsurların İncelenmesi." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.3, no.12, pp.278-295, 2015
ACAR, E. And SÖNMEZ, H. (2015) . "Konjoint Analizi ve Genç Kadın Tüketicilerin Hazır Giyim Mağaza Tercihlerini Etkileyen Unsurların İncelenmesi." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.3, no.12, pp.278-295.
@article{article, author={ELİF ACAR And author={HARUN SÖNMEZ}, title={Konjoint Analizi ve Genç Kadın Tüketicilerin Hazır Giyim Mağaza Tercihlerini Etkileyen Unsurların İncelenmesi}, journal={THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH}, year=2015, pages={278-295} }