Atıf Formatları
Algılama ve Pazarlama Uygulamaları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. ÖZER CANARSLAN, "Algılama ve Pazarlama Uygulamaları," PARADOKS, Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, (e-dergi) , vol.5, no.1, 2009

ÖZER CANARSLAN, N. 2009. Algılama ve Pazarlama Uygulamaları. PARADOKS, Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, (e-dergi) , vol.5, no.1 .

ÖZER CANARSLAN, N., (2009). Algılama ve Pazarlama Uygulamaları. PARADOKS, Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, (e-dergi) , vol.5, no.1.

ÖZER CANARSLAN, NUR. "Algılama ve Pazarlama Uygulamaları," PARADOKS, Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, (e-dergi) , vol.5, no.1, 2009

ÖZER CANARSLAN, NUR Ö. . "Algılama ve Pazarlama Uygulamaları." PARADOKS, Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, (e-dergi) , vol.5, no.1, 2009

ÖZER CANARSLAN, N. (2009) . "Algılama ve Pazarlama Uygulamaları." PARADOKS, Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, (e-dergi) , vol.5, no.1.

@article{article, author={NUR ÖZER CANARSLAN}, title={Algılama ve Pazarlama Uygulamaları}, journal={PARADOKS, Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, (e-dergi)}, year=2009}