N. ÖZER CANARSLAN, "Algılama ve Pazarlama Uygulamaları," PARADOKS, Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, (e-dergi) , vol.5, no.1, 2009
ÖZER CANARSLAN, N. 2009. Algılama ve Pazarlama Uygulamaları. PARADOKS, Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, (e-dergi) , vol.5, no.1 .
ÖZER CANARSLAN, N., (2009). Algılama ve Pazarlama Uygulamaları. PARADOKS, Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, (e-dergi) , vol.5, no.1.
ÖZER CANARSLAN, NUR. "Algılama ve Pazarlama Uygulamaları," PARADOKS, Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, (e-dergi) , vol.5, no.1, 2009
ÖZER CANARSLAN, NUR Ö. . "Algılama ve Pazarlama Uygulamaları." PARADOKS, Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, (e-dergi) , vol.5, no.1, 2009
ÖZER CANARSLAN, N. (2009) . "Algılama ve Pazarlama Uygulamaları." PARADOKS, Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, (e-dergi) , vol.5, no.1.
@article{article, author={NUR ÖZER CANARSLAN}, title={Algılama ve Pazarlama Uygulamaları}, journal={PARADOKS, Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, (e-dergi)}, year=2009}