Ö. YAYLA Et Al. , "Türk Mutfağı İmajının Ürün Odaklı Geliştirilmesi: Turistler Üzerinde Bir Uygulama," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.4, pp.915-936, 2020
YAYLA, Ö. Et Al. 2020. Türk Mutfağı İmajının Ürün Odaklı Geliştirilmesi: Turistler Üzerinde Bir Uygulama. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.4 , 915-936.
YAYLA, Ö., EKİNCEK, S., & YAYLA, Ş., (2020). Türk Mutfağı İmajının Ürün Odaklı Geliştirilmesi: Turistler Üzerinde Bir Uygulama. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.4, 915-936.
YAYLA, ÖNDER, SEMA EKİNCEK, And ŞEYDA YAYLA. "Türk Mutfağı İmajının Ürün Odaklı Geliştirilmesi: Turistler Üzerinde Bir Uygulama," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.4, 915-936, 2020
YAYLA, ÖNDER Et Al. "Türk Mutfağı İmajının Ürün Odaklı Geliştirilmesi: Turistler Üzerinde Bir Uygulama." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.4, pp.915-936, 2020
YAYLA, Ö. EKİNCEK, S. And YAYLA, Ş. (2020) . "Türk Mutfağı İmajının Ürün Odaklı Geliştirilmesi: Turistler Üzerinde Bir Uygulama." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.4, pp.915-936.
@article{article, author={ÖNDER YAYLA Et Al. }, title={Türk Mutfağı İmajının Ürün Odaklı Geliştirilmesi: Turistler Üzerinde Bir Uygulama}, journal={Journal of Tourism and Gastronomy Studies}, year=2020, pages={915-936} }