Atıf Formatları
İşitme Kayıplı Çocuklarla Paylaşılan Okuma Etkinliğinde Kullanılan Seri Hikaye Kitaplarının Hazırlanma Sürecinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. GEREK Et Al. , "İşitme Kayıplı Çocuklarla Paylaşılan Okuma Etkinliğinde Kullanılan Seri Hikaye Kitaplarının Hazırlanma Sürecinin İncelenmesi," Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.8, no.3, pp.712-734, 2019

GEREK, A. Et Al. 2019. İşitme Kayıplı Çocuklarla Paylaşılan Okuma Etkinliğinde Kullanılan Seri Hikaye Kitaplarının Hazırlanma Sürecinin İncelenmesi. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.8, no.3 , 712-734.

GEREK, A., KARASU, H. P., & GİRGİN, Ü., (2019). İşitme Kayıplı Çocuklarla Paylaşılan Okuma Etkinliğinde Kullanılan Seri Hikaye Kitaplarının Hazırlanma Sürecinin İncelenmesi. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.8, no.3, 712-734.

GEREK, ASLI, HALİSE PELİN KARASU, And ÜMİT GİRGİN. "İşitme Kayıplı Çocuklarla Paylaşılan Okuma Etkinliğinde Kullanılan Seri Hikaye Kitaplarının Hazırlanma Sürecinin İncelenmesi," Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.8, no.3, 712-734, 2019

GEREK, ASLI Et Al. "İşitme Kayıplı Çocuklarla Paylaşılan Okuma Etkinliğinde Kullanılan Seri Hikaye Kitaplarının Hazırlanma Sürecinin İncelenmesi." Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.8, no.3, pp.712-734, 2019

GEREK, A. KARASU, H. P. And GİRGİN, Ü. (2019) . "İşitme Kayıplı Çocuklarla Paylaşılan Okuma Etkinliğinde Kullanılan Seri Hikaye Kitaplarının Hazırlanma Sürecinin İncelenmesi." Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.8, no.3, pp.712-734.

@article{article, author={ASLI GEREK Et Al. }, title={İşitme Kayıplı Çocuklarla Paylaşılan Okuma Etkinliğinde Kullanılan Seri Hikaye Kitaplarının Hazırlanma Sürecinin İncelenmesi}, journal={Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi}, year=2019, pages={712-734} }