P. BACAKSIZ And N. F. ERSOY, "TASARIMININ TÜKETİCİNİN ÜRÜNE YÖNELİK TUTUMLARIÜZERİNE ETKİSİ: A MARKASI TÜKETİCİLERİ ÜZERİNE BİRUYGULAMA," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.18, pp.120-139, 2017
BACAKSIZ, P. And ERSOY, N. F. 2017. TASARIMININ TÜKETİCİNİN ÜRÜNE YÖNELİK TUTUMLARIÜZERİNE ETKİSİ: A MARKASI TÜKETİCİLERİ ÜZERİNE BİRUYGULAMA. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.18 , 120-139.
BACAKSIZ, P., & ERSOY, N. F., (2017). TASARIMININ TÜKETİCİNİN ÜRÜNE YÖNELİK TUTUMLARIÜZERİNE ETKİSİ: A MARKASI TÜKETİCİLERİ ÜZERİNE BİRUYGULAMA. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.18, 120-139.
BACAKSIZ, PINAR, And NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA. "TASARIMININ TÜKETİCİNİN ÜRÜNE YÖNELİK TUTUMLARIÜZERİNE ETKİSİ: A MARKASI TÜKETİCİLERİ ÜZERİNE BİRUYGULAMA," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.18, 120-139, 2017
BACAKSIZ, PINAR And ERSOY, NEZİHE F. . "TASARIMININ TÜKETİCİNİN ÜRÜNE YÖNELİK TUTUMLARIÜZERİNE ETKİSİ: A MARKASI TÜKETİCİLERİ ÜZERİNE BİRUYGULAMA." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.18, pp.120-139, 2017
BACAKSIZ, P. And ERSOY, N. F. (2017) . "TASARIMININ TÜKETİCİNİN ÜRÜNE YÖNELİK TUTUMLARIÜZERİNE ETKİSİ: A MARKASI TÜKETİCİLERİ ÜZERİNE BİRUYGULAMA." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.18, pp.120-139.
@article{article, author={PINAR BACAKSIZ And author={NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA}, title={TASARIMININ TÜKETİCİNİN ÜRÜNE YÖNELİK TUTUMLARIÜZERİNE ETKİSİ: A MARKASI TÜKETİCİLERİ ÜZERİNE BİRUYGULAMA}, journal={Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={120-139} }