Atıf Formatları
Özel gereksinimli öğrencilerin kaynaştırıldığı bir kız meslek lisesindeki öğretmenlerin kaynaştırmaya ilişkin görüş ve önerileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. S. BATU Et Al. , "Özel gereksinimli öğrencilerin kaynaştırıldığı bir kız meslek lisesindeki öğretmenlerin kaynaştırmaya ilişkin görüş ve önerileri," Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.5, no.2, pp.33-50, 2004

BATU, E. S. Et Al. 2004. Özel gereksinimli öğrencilerin kaynaştırıldığı bir kız meslek lisesindeki öğretmenlerin kaynaştırmaya ilişkin görüş ve önerileri. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.5, no.2 , 33-50.

BATU, E. S., İFTAR, G. S., & UZUNER, Y., (2004). Özel gereksinimli öğrencilerin kaynaştırıldığı bir kız meslek lisesindeki öğretmenlerin kaynaştırmaya ilişkin görüş ve önerileri. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.5, no.2, 33-50.

BATU, EMİNE, GÖNÜL SELVER İFTAR, And YILDIZ UZUNER. "Özel gereksinimli öğrencilerin kaynaştırıldığı bir kız meslek lisesindeki öğretmenlerin kaynaştırmaya ilişkin görüş ve önerileri," Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.5, no.2, 33-50, 2004

BATU, EMİNE S. Et Al. "Özel gereksinimli öğrencilerin kaynaştırıldığı bir kız meslek lisesindeki öğretmenlerin kaynaştırmaya ilişkin görüş ve önerileri." Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.5, no.2, pp.33-50, 2004

BATU, E. S. İFTAR, G. S. And UZUNER, Y. (2004) . "Özel gereksinimli öğrencilerin kaynaştırıldığı bir kız meslek lisesindeki öğretmenlerin kaynaştırmaya ilişkin görüş ve önerileri." Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.5, no.2, pp.33-50.

@article{article, author={EMİNE SEMA BATU Et Al. }, title={Özel gereksinimli öğrencilerin kaynaştırıldığı bir kız meslek lisesindeki öğretmenlerin kaynaştırmaya ilişkin görüş ve önerileri}, journal={Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi}, year=2004, pages={33-50} }