S. BAYÇU, "Kurum Kimliği ve Kurum İmajının Mağaza Atmosferine Yansıması," In İletişim Çalışmaları 2015 , Sakarya Üniversitesi Yayınları, 2015, pp.503-522.
BAYÇU, S. Kurum Kimliği ve Kurum İmajının Mağaza Atmosferine Yansıması. 2015. In İletişim Çalışmaları 2015 , Sakarya Üniversitesi Yayınları, 503-522.
BAYÇU, S., (2015). Kurum Kimliği ve Kurum İmajının Mağaza Atmosferine Yansıması. İletişim Çalışmaları 2015 (pp.503-522), Sakarya Üniversitesi Yayınları.
BAYÇU, SEVİL. "Kurum Kimliği ve Kurum İmajının Mağaza Atmosferine Yansıması." In İletişim Çalışmaları 2015 , 503-522. Sakarya Üniversitesi Yayınları, 2015
BAYÇU, SEVİL. "Kurum Kimliği ve Kurum İmajının Mağaza Atmosferine Yansıması." İletişim Çalışmaları 2015 , Sakarya Üniversitesi Yayınları, 2015, pp.503-522.
BAYÇU, S. (2015) "Kurum Kimliği ve Kurum İmajının Mağaza Atmosferine Yansıması", İletişim Çalışmaları 2015 . Sakarya Üniversitesi Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={SEVİL BAYÇU}, chaptertitle={Kurum Kimliği ve Kurum İmajının Mağaza Atmosferine Yansıması}, booktitle={ İletişim Çalışmaları 2015}, publisher={Sakarya Üniversitesi Yayınları}, city={},year={2015} }