R. SAN, "Dijital Oyun Tasarımcılarının İçerik Anlatımı Sürecinde Kullandığı Sinematiklerin Eğitsel Aktarımlarının Çoklu Ortamla Öğrenmenin Bilişsel Kuramı Bağlamında İncelenmesi: Oddmar Platform Oyunu Örneği," IPCEDU2020-International Pegem Conference on Education , vol.1, Diyarbakır, Turkey, pp.1203-1210, 2020
SAN, R. 2020. Dijital Oyun Tasarımcılarının İçerik Anlatımı Sürecinde Kullandığı Sinematiklerin Eğitsel Aktarımlarının Çoklu Ortamla Öğrenmenin Bilişsel Kuramı Bağlamında İncelenmesi: Oddmar Platform Oyunu Örneği. IPCEDU2020-International Pegem Conference on Education , (Diyarbakır, Turkey), 1203-1210.
SAN, R., (2020). Dijital Oyun Tasarımcılarının İçerik Anlatımı Sürecinde Kullandığı Sinematiklerin Eğitsel Aktarımlarının Çoklu Ortamla Öğrenmenin Bilişsel Kuramı Bağlamında İncelenmesi: Oddmar Platform Oyunu Örneği . IPCEDU2020-International Pegem Conference on Education (pp.1203-1210). Diyarbakır, Turkey
SAN, REMZİ. "Dijital Oyun Tasarımcılarının İçerik Anlatımı Sürecinde Kullandığı Sinematiklerin Eğitsel Aktarımlarının Çoklu Ortamla Öğrenmenin Bilişsel Kuramı Bağlamında İncelenmesi: Oddmar Platform Oyunu Örneği," IPCEDU2020-International Pegem Conference on Education, Diyarbakır, Turkey, 2020
SAN, REMZİ. "Dijital Oyun Tasarımcılarının İçerik Anlatımı Sürecinde Kullandığı Sinematiklerin Eğitsel Aktarımlarının Çoklu Ortamla Öğrenmenin Bilişsel Kuramı Bağlamında İncelenmesi: Oddmar Platform Oyunu Örneği." IPCEDU2020-International Pegem Conference on Education , Diyarbakır, Turkey, pp.1203-1210, 2020
SAN, R. (2020) . "Dijital Oyun Tasarımcılarının İçerik Anlatımı Sürecinde Kullandığı Sinematiklerin Eğitsel Aktarımlarının Çoklu Ortamla Öğrenmenin Bilişsel Kuramı Bağlamında İncelenmesi: Oddmar Platform Oyunu Örneği." IPCEDU2020-International Pegem Conference on Education , Diyarbakır, Turkey, pp.1203-1210.
@conferencepaper{conferencepaper, author={REMZİ SAN}, title={Dijital Oyun Tasarımcılarının İçerik Anlatımı Sürecinde Kullandığı Sinematiklerin Eğitsel Aktarımlarının Çoklu Ortamla Öğrenmenin Bilişsel Kuramı Bağlamında İncelenmesi: Oddmar Platform Oyunu Örneği}, congress name={IPCEDU2020-International Pegem Conference on Education}, city={Diyarbakır}, country={Turkey}, year={2020}, pages={1203-1210} }