Atıf Formatları
Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihinin Konjoint Analizi İle İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. ŞIKLAR Et Al. , "Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihinin Konjoint Analizi İle İncelenmesi," 4. İstatistik Günleri Sempozyumu 2004 , Turkey, 2004

ŞIKLAR, E. Et Al. 2004. Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihinin Konjoint Analizi İle İncelenmesi. 4. İstatistik Günleri Sempozyumu 2004 , (Turkey).

ŞIKLAR, E., YILMAZ, V., & SARAÇLI, S., (2004). Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihinin Konjoint Analizi İle İncelenmesi . 4. İstatistik Günleri Sempozyumu 2004, Turkey

ŞIKLAR, EMEL, VEYSEL YILMAZ, And SİNAN SARAÇLI. "Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihinin Konjoint Analizi İle İncelenmesi," 4. İstatistik Günleri Sempozyumu 2004, Turkey, 2004

ŞIKLAR, EMEL Et Al. "Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihinin Konjoint Analizi İle İncelenmesi." 4. İstatistik Günleri Sempozyumu 2004 , Turkey, 2004

ŞIKLAR, E. YILMAZ, V. And SARAÇLI, S. (2004) . "Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihinin Konjoint Analizi İle İncelenmesi." 4. İstatistik Günleri Sempozyumu 2004 , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={EMEL ŞIKLAR Et Al. }, title={Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihinin Konjoint Analizi İle İncelenmesi}, congress name={4. İstatistik Günleri Sempozyumu 2004}, city={}, country={Turkey}, year={2004}}