M. C. Öztürk And A. Topuz Savaş, "Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarının Markaya Yönelik Tutum ve Satınalma Niyetine Etkisi Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanlarına Yönelik Bir Uygulama," Journal of Yasar University , vol.35, no.9, pp.6109-6128, 2014
Öztürk, M. C. And Topuz Savaş, A. 2014. Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarının Markaya Yönelik Tutum ve Satınalma Niyetine Etkisi Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanlarına Yönelik Bir Uygulama. Journal of Yasar University , vol.35, no.9 , 6109-6128.
Öztürk, M. C., & Topuz Savaş, A., (2014). Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarının Markaya Yönelik Tutum ve Satınalma Niyetine Etkisi Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanlarına Yönelik Bir Uygulama. Journal of Yasar University , vol.35, no.9, 6109-6128.
Öztürk, MESUDE, And AYLA TOPUZ SAVAŞ. "Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarının Markaya Yönelik Tutum ve Satınalma Niyetine Etkisi Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanlarına Yönelik Bir Uygulama," Journal of Yasar University , vol.35, no.9, 6109-6128, 2014
Öztürk, MESUDE C. And Topuz Savaş, AYLA T. . "Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarının Markaya Yönelik Tutum ve Satınalma Niyetine Etkisi Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanlarına Yönelik Bir Uygulama." Journal of Yasar University , vol.35, no.9, pp.6109-6128, 2014
Öztürk, M. C. And Topuz Savaş, A. (2014) . "Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarının Markaya Yönelik Tutum ve Satınalma Niyetine Etkisi Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanlarına Yönelik Bir Uygulama." Journal of Yasar University , vol.35, no.9, pp.6109-6128.
@article{article, author={MESUDE CANAN ÖZTÜRK And author={AYLA TOPUZ SAVAŞ}, title={Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarının Markaya Yönelik Tutum ve Satınalma Niyetine Etkisi Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanlarına Yönelik Bir Uygulama}, journal={Journal of Yasar University}, year=2014, pages={6109-6128} }