Atıf Formatları
Çevrimiçi Öğrenme Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliği ve Güvenirliği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. USTA Et Al. , "Çevrimiçi Öğrenme Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliği ve Güvenirliği," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.9, no.43, 2016

USTA, İ. Et Al. 2016. Çevrimiçi Öğrenme Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliği ve Güvenirliği. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.9, no.43 .

USTA, İ., OKUR, M. R., & Uysal, Ö., (2016). Çevrimiçi Öğrenme Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliği ve Güvenirliği. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.9, no.43.

USTA, İLKER, MUHAMMET RECEP OKUR, And Ömer Uysal. "Çevrimiçi Öğrenme Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliği ve Güvenirliği," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.9, no.43, 2016

USTA, İLKER Et Al. "Çevrimiçi Öğrenme Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliği ve Güvenirliği." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.9, no.43, 2016

USTA, İ. OKUR, M. R. And Uysal, Ö. (2016) . "Çevrimiçi Öğrenme Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliği ve Güvenirliği." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.9, no.43.

@article{article, author={İLKER USTA Et Al. }, title={Çevrimiçi Öğrenme Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliği ve Güvenirliği}, journal={THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH}, year=2016}