Atıf Formatları
Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretme Öğrenme Süreçlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. YAŞAR Et Al. , "Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretme Öğrenme Süreçlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması," Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.5, no.1, pp.38-56, 2015

YAŞAR, Ş. Et Al. 2015. Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretme Öğrenme Süreçlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması. Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.5, no.1 , 38-56.

YAŞAR, Ş., ÇENGELCİ, T., GÖZ, N. L., & GÜRDOĞAN BAYIR, Ö., (2015). Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretme Öğrenme Süreçlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması. Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.5, no.1, 38-56.

YAŞAR, ŞEFİK Et Al. "Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretme Öğrenme Süreçlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması," Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.5, no.1, 38-56, 2015

YAŞAR, ŞEFİK Et Al. "Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretme Öğrenme Süreçlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması." Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.5, no.1, pp.38-56, 2015

YAŞAR, Ş. Et Al. (2015) . "Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretme Öğrenme Süreçlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması." Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.5, no.1, pp.38-56.

@article{article, author={ŞEFİK YAŞAR Et Al. }, title={Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretme Öğrenme Süreçlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması}, journal={Anadolu Journal of Educational Sciences International }, year=2015, pages={38-56} }