Ş. YAŞAR Et Al. , "Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretme Öğrenme Süreçlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması," Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.5, no.1, pp.38-56, 2015
YAŞAR, Ş. Et Al. 2015. Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretme Öğrenme Süreçlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması. Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.5, no.1 , 38-56.
YAŞAR, Ş., ÇENGELCİ, T., GÖZ, N. L., & GÜRDOĞAN BAYIR, Ö., (2015). Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretme Öğrenme Süreçlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması. Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.5, no.1, 38-56.
YAŞAR, ŞEFİK Et Al. "Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretme Öğrenme Süreçlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması," Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.5, no.1, 38-56, 2015
YAŞAR, ŞEFİK Et Al. "Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretme Öğrenme Süreçlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması." Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.5, no.1, pp.38-56, 2015
YAŞAR, Ş. Et Al. (2015) . "Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretme Öğrenme Süreçlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması." Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.5, no.1, pp.38-56.
@article{article, author={ŞEFİK YAŞAR Et Al. }, title={Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretme Öğrenme Süreçlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması}, journal={Anadolu Journal of Educational Sciences International }, year=2015, pages={38-56} }