Atıf Formatları
Yönlendirme Yöntemlerinin Çok Aşamalı Testler Üzerindeki Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. ERDEM KARA, "Yönlendirme Yöntemlerinin Çok Aşamalı Testler Üzerindeki Etkisi," Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2022, no.19, 2022

ERDEM KARA, B. 2022. Yönlendirme Yöntemlerinin Çok Aşamalı Testler Üzerindeki Etkisi. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2022, no.19 .

ERDEM KARA, B., (2022). Yönlendirme Yöntemlerinin Çok Aşamalı Testler Üzerindeki Etkisi. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2022, no.19.

ERDEM KARA, BAŞAK. "Yönlendirme Yöntemlerinin Çok Aşamalı Testler Üzerindeki Etkisi," Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2022, no.19, 2022

ERDEM KARA, BAŞAK E. . "Yönlendirme Yöntemlerinin Çok Aşamalı Testler Üzerindeki Etkisi." Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2022, no.19, 2022

ERDEM KARA, B. (2022) . "Yönlendirme Yöntemlerinin Çok Aşamalı Testler Üzerindeki Etkisi." Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2022, no.19.

@article{article, author={BAŞAK ERDEM KARA}, title={Yönlendirme Yöntemlerinin Çok Aşamalı Testler Üzerindeki Etkisi}, journal={Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2022}