F. S. Sellüm And A. Ersoy, "İlkokulda Ters-Yüz Sınıf Modelinin Etkililiği: Meta-Tematik Analiz," International Education Congress - EDUCongress2022 , Antalya, Turkey, pp.142-143, 2022
Sellüm, F. S. And Ersoy, A. 2022. İlkokulda Ters-Yüz Sınıf Modelinin Etkililiği: Meta-Tematik Analiz. International Education Congress - EDUCongress2022 , (Antalya, Turkey), 142-143.
Sellüm, F. S., & Ersoy, A., (2022). İlkokulda Ters-Yüz Sınıf Modelinin Etkililiği: Meta-Tematik Analiz . International Education Congress - EDUCongress2022 (pp.142-143). Antalya, Turkey
Sellüm, Fatih, And ALİ ERSOY. "İlkokulda Ters-Yüz Sınıf Modelinin Etkililiği: Meta-Tematik Analiz," International Education Congress - EDUCongress2022, Antalya, Turkey, 2022
Sellüm, Fatih S. And Ersoy, ALİ. "İlkokulda Ters-Yüz Sınıf Modelinin Etkililiği: Meta-Tematik Analiz." International Education Congress - EDUCongress2022 , Antalya, Turkey, pp.142-143, 2022
Sellüm, F. S. And Ersoy, A. (2022) . "İlkokulda Ters-Yüz Sınıf Modelinin Etkililiği: Meta-Tematik Analiz." International Education Congress - EDUCongress2022 , Antalya, Turkey, pp.142-143.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Fatih Selim Sellüm And author={ALİ ERSOY}, title={İlkokulda Ters-Yüz Sınıf Modelinin Etkililiği: Meta-Tematik Analiz}, congress name={International Education Congress - EDUCongress2022}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2022}, pages={142-143} }