E. DAĞTAŞ And C. YOLDAŞ, "Üretüketici Emeğin Metalaşması: Twitter Örneğinde Eleştirel Ekonomi Politik Bir Çözümleme," İnsan ve İnsan , vol.7, no.26, pp.65-92, 2020
DAĞTAŞ, E. And YOLDAŞ, C. 2020. Üretüketici Emeğin Metalaşması: Twitter Örneğinde Eleştirel Ekonomi Politik Bir Çözümleme. İnsan ve İnsan , vol.7, no.26 , 65-92.
DAĞTAŞ, E., & YOLDAŞ, C., (2020). Üretüketici Emeğin Metalaşması: Twitter Örneğinde Eleştirel Ekonomi Politik Bir Çözümleme. İnsan ve İnsan , vol.7, no.26, 65-92.
DAĞTAŞ, ERDAL, And CEMGAZİ YOLDAŞ. "Üretüketici Emeğin Metalaşması: Twitter Örneğinde Eleştirel Ekonomi Politik Bir Çözümleme," İnsan ve İnsan , vol.7, no.26, 65-92, 2020
DAĞTAŞ, ERDAL And YOLDAŞ, CEMGAZİ. "Üretüketici Emeğin Metalaşması: Twitter Örneğinde Eleştirel Ekonomi Politik Bir Çözümleme." İnsan ve İnsan , vol.7, no.26, pp.65-92, 2020
DAĞTAŞ, E. And YOLDAŞ, C. (2020) . "Üretüketici Emeğin Metalaşması: Twitter Örneğinde Eleştirel Ekonomi Politik Bir Çözümleme." İnsan ve İnsan , vol.7, no.26, pp.65-92.
@article{article, author={ERDAL DAĞTAŞ And author={CEMGAZİ YOLDAŞ}, title={Üretüketici Emeğin Metalaşması: Twitter Örneğinde Eleştirel Ekonomi Politik Bir Çözümleme}, journal={İnsan ve İnsan}, year=2020, pages={65-92} }