Atıf Formatları
Eğitim Alanında Uygulanan Dürtme Yöntemlerinin Etkinliği: Meta-Analiz Çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. T. Kaya And M. T. Aktaş, "Eğitim Alanında Uygulanan Dürtme Yöntemlerinin Etkinliği: Meta-Analiz Çalışması," Milli Eğitim Dergisi , vol.52, no.241, pp.99-132, 2024

Kaya, İ. T. And Aktaş, M. T. 2024. Eğitim Alanında Uygulanan Dürtme Yöntemlerinin Etkinliği: Meta-Analiz Çalışması. Milli Eğitim Dergisi , vol.52, no.241 , 99-132.

Kaya, İ. T., & Aktaş, M. T., (2024). Eğitim Alanında Uygulanan Dürtme Yöntemlerinin Etkinliği: Meta-Analiz Çalışması. Milli Eğitim Dergisi , vol.52, no.241, 99-132.

Kaya, İsmail, And MUNİSE TUBA AKTAŞ. "Eğitim Alanında Uygulanan Dürtme Yöntemlerinin Etkinliği: Meta-Analiz Çalışması," Milli Eğitim Dergisi , vol.52, no.241, 99-132, 2024

Kaya, İsmail T. And Aktaş, MUNİSE T. . "Eğitim Alanında Uygulanan Dürtme Yöntemlerinin Etkinliği: Meta-Analiz Çalışması." Milli Eğitim Dergisi , vol.52, no.241, pp.99-132, 2024

Kaya, İ. T. And Aktaş, M. T. (2024) . "Eğitim Alanında Uygulanan Dürtme Yöntemlerinin Etkinliği: Meta-Analiz Çalışması." Milli Eğitim Dergisi , vol.52, no.241, pp.99-132.

@article{article, author={İsmail Tolga Kaya And author={MUNİSE TUBA AKTAŞ}, title={Eğitim Alanında Uygulanan Dürtme Yöntemlerinin Etkinliği: Meta-Analiz Çalışması}, journal={Milli Eğitim Dergisi}, year=2024, pages={99-132} }