Ö. ERÇAKIR And O. BAĞDAT, "Suriye Uyruklu Öğrencilerin Problem Çözme Sürecinde Kullandıkları Bilişsel Ve Üst Bilişsel Stratejilerin İncelenmesi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.63, pp.141-166, 2022
ERÇAKIR, Ö. And BAĞDAT, O. 2022. Suriye Uyruklu Öğrencilerin Problem Çözme Sürecinde Kullandıkları Bilişsel Ve Üst Bilişsel Stratejilerin İncelenmesi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.63 , 141-166.
ERÇAKIR, Ö., & BAĞDAT, O., (2022). Suriye Uyruklu Öğrencilerin Problem Çözme Sürecinde Kullandıkları Bilişsel Ve Üst Bilişsel Stratejilerin İncelenmesi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.63, 141-166.
ERÇAKIR, Özge, And OSMAN BAĞDAT. "Suriye Uyruklu Öğrencilerin Problem Çözme Sürecinde Kullandıkları Bilişsel Ve Üst Bilişsel Stratejilerin İncelenmesi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.63, 141-166, 2022
ERÇAKIR, Özge And BAĞDAT, OSMAN. "Suriye Uyruklu Öğrencilerin Problem Çözme Sürecinde Kullandıkları Bilişsel Ve Üst Bilişsel Stratejilerin İncelenmesi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.63, pp.141-166, 2022
ERÇAKIR, Ö. And BAĞDAT, O. (2022) . "Suriye Uyruklu Öğrencilerin Problem Çözme Sürecinde Kullandıkları Bilişsel Ve Üst Bilişsel Stratejilerin İncelenmesi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.63, pp.141-166.
@article{article, author={Özge ERÇAKIR And author={OSMAN BAĞDAT}, title={Suriye Uyruklu Öğrencilerin Problem Çözme Sürecinde Kullandıkları Bilişsel Ve Üst Bilişsel Stratejilerin İncelenmesi}, journal={Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={141-166} }