Atıf Formatları
Oyuncu Motivasyonlarının Advergame Uygulamaları Açısından Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. C. ÖZTÜRK And E. COŞKUN, "Oyuncu Motivasyonlarının Advergame Uygulamaları Açısından Değerlendirilmesi," Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.13, pp.48-64, 2017

ÖZTÜRK, M. C. And COŞKUN, E. 2017. Oyuncu Motivasyonlarının Advergame Uygulamaları Açısından Değerlendirilmesi. Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.13 , 48-64.

ÖZTÜRK, M. C., & COŞKUN, E., (2017). Oyuncu Motivasyonlarının Advergame Uygulamaları Açısından Değerlendirilmesi. Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.13, 48-64.

ÖZTÜRK, MESUDE, And ENGİN COŞKUN. "Oyuncu Motivasyonlarının Advergame Uygulamaları Açısından Değerlendirilmesi," Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.13, 48-64, 2017

ÖZTÜRK, MESUDE C. And COŞKUN, ENGİN. "Oyuncu Motivasyonlarının Advergame Uygulamaları Açısından Değerlendirilmesi." Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.13, pp.48-64, 2017

ÖZTÜRK, M. C. And COŞKUN, E. (2017) . "Oyuncu Motivasyonlarının Advergame Uygulamaları Açısından Değerlendirilmesi." Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.13, pp.48-64.

@article{article, author={MESUDE CANAN ÖZTÜRK And author={ENGİN COŞKUN}, title={Oyuncu Motivasyonlarının Advergame Uygulamaları Açısından Değerlendirilmesi}, journal={Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={48-64} }