Atıf Formatları
İlköğretimde Yazılı Anlatım Becerilerinin Geliştirilmesinde Yazma Süreci Modelinden Yararlanma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. CAVKAYTAR, "İlköğretimde Yazılı Anlatım Becerilerinin Geliştirilmesinde Yazma Süreci Modelinden Yararlanma," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.3, no.10, pp.133-139, 2010

CAVKAYTAR, S. 2010. İlköğretimde Yazılı Anlatım Becerilerinin Geliştirilmesinde Yazma Süreci Modelinden Yararlanma. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.3, no.10 , 133-139.

CAVKAYTAR, S., (2010). İlköğretimde Yazılı Anlatım Becerilerinin Geliştirilmesinde Yazma Süreci Modelinden Yararlanma. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.3, no.10, 133-139.

CAVKAYTAR, SERAP. "İlköğretimde Yazılı Anlatım Becerilerinin Geliştirilmesinde Yazma Süreci Modelinden Yararlanma," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.3, no.10, 133-139, 2010

CAVKAYTAR, SERAP. "İlköğretimde Yazılı Anlatım Becerilerinin Geliştirilmesinde Yazma Süreci Modelinden Yararlanma." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.3, no.10, pp.133-139, 2010

CAVKAYTAR, S. (2010) . "İlköğretimde Yazılı Anlatım Becerilerinin Geliştirilmesinde Yazma Süreci Modelinden Yararlanma." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.3, no.10, pp.133-139.

@article{article, author={SERAP CAVKAYTAR}, title={İlköğretimde Yazılı Anlatım Becerilerinin Geliştirilmesinde Yazma Süreci Modelinden Yararlanma}, journal={THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH}, year=2010, pages={133-139} }