A. TOPUZ SAVAŞ, "Etik Boyutuyla Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık," In Geçmişten Günümüze İletişim Araştırmaları 2 , Ankara: İksad Yayınevi, 2020, pp.173-204.
TOPUZ SAVAŞ, A. Etik Boyutuyla Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık. 2020. In Geçmişten Günümüze İletişim Araştırmaları 2 , İksad Yayınevi, Ankara, 173-204.
TOPUZ SAVAŞ, A., (2020). Etik Boyutuyla Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık. Geçmişten Günümüze İletişim Araştırmaları 2 (pp.173-204), Ankara: İksad Yayınevi.
TOPUZ SAVAŞ, AYLA. "Etik Boyutuyla Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık." In Geçmişten Günümüze İletişim Araştırmaları 2 , 173-204. Ankara: İksad Yayınevi, 2020
TOPUZ SAVAŞ, AYLA T. . "Etik Boyutuyla Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık." Geçmişten Günümüze İletişim Araştırmaları 2 , İksad Yayınevi, 2020, pp.173-204.
TOPUZ SAVAŞ, A. (2020) "Etik Boyutuyla Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık", Geçmişten Günümüze İletişim Araştırmaları 2 . Ankara: İksad Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={AYLA TOPUZ SAVAŞ}, chaptertitle={Etik Boyutuyla Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık}, booktitle={ Geçmişten Günümüze İletişim Araştırmaları 2}, publisher={İksad Yayınevi}, city={Ankara},year={2020} }