Atıf Formatları
İlkokul Matematik Dersinde Öz Değerlendirmenin Etkililiği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. GÜLTEKİN And Z. M. DEMİR, "İlkokul Matematik Dersinde Öz Değerlendirmenin Etkililiği," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, pp.88-106, 2019

GÜLTEKİN, M. And DEMİR, Z. M. 2019. İlkokul Matematik Dersinde Öz Değerlendirmenin Etkililiği. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2 , 88-106.

GÜLTEKİN, M., & DEMİR, Z. M., (2019). İlkokul Matematik Dersinde Öz Değerlendirmenin Etkililiği. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, 88-106.

GÜLTEKİN, MEHMET, And ZÜLFİYE MELİS DEMİR. "İlkokul Matematik Dersinde Öz Değerlendirmenin Etkililiği," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, 88-106, 2019

GÜLTEKİN, MEHMET And DEMİR, ZÜLFİYE M. . "İlkokul Matematik Dersinde Öz Değerlendirmenin Etkililiği." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, pp.88-106, 2019

GÜLTEKİN, M. And DEMİR, Z. M. (2019) . "İlkokul Matematik Dersinde Öz Değerlendirmenin Etkililiği." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, pp.88-106.

@article{article, author={MEHMET GÜLTEKİN And author={ZÜLFİYE MELİS DEMİR}, title={İlkokul Matematik Dersinde Öz Değerlendirmenin Etkililiği}, journal={Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={88-106} }