Atıf Formatları
Kurumsal (Örgütsel) İletişimde Kalite Odaklı Halkla İlişkiler ve Toplam Kalite Yönetimi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. EROĞLU And B. SOLMAZ, "Kurumsal (Örgütsel) İletişimde Kalite Odaklı Halkla İlişkiler ve Toplam Kalite Yönetimi," KİLAD Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , vol.4, no.7, pp.81-88, 2006

EROĞLU, E. And SOLMAZ, B. 2006. Kurumsal (Örgütsel) İletişimde Kalite Odaklı Halkla İlişkiler ve Toplam Kalite Yönetimi. KİLAD Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , vol.4, no.7 , 81-88.

EROĞLU, E., & SOLMAZ, B., (2006). Kurumsal (Örgütsel) İletişimde Kalite Odaklı Halkla İlişkiler ve Toplam Kalite Yönetimi. KİLAD Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , vol.4, no.7, 81-88.

EROĞLU, ERHAN, And BAŞAK SOLMAZ. "Kurumsal (Örgütsel) İletişimde Kalite Odaklı Halkla İlişkiler ve Toplam Kalite Yönetimi," KİLAD Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , vol.4, no.7, 81-88, 2006

EROĞLU, ERHAN And SOLMAZ, BAŞAK. "Kurumsal (Örgütsel) İletişimde Kalite Odaklı Halkla İlişkiler ve Toplam Kalite Yönetimi." KİLAD Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , vol.4, no.7, pp.81-88, 2006

EROĞLU, E. And SOLMAZ, B. (2006) . "Kurumsal (Örgütsel) İletişimde Kalite Odaklı Halkla İlişkiler ve Toplam Kalite Yönetimi." KİLAD Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , vol.4, no.7, pp.81-88.

@article{article, author={ERHAN EROĞLU And author={BAŞAK SOLMAZ}, title={Kurumsal (Örgütsel) İletişimde Kalite Odaklı Halkla İlişkiler ve Toplam Kalite Yönetimi}, journal={KİLAD Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi}, year=2006, pages={81-88} }