Atıf Formatları
İşitsel Sözel Eğitim Alan İşitme Kayıplı Öğrencilerin Yazılı Anlatım Performanslarının ve İlişkili Değişkenlerin Belirlenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. P. KARASU And Ü. GİRGİN, "İşitsel Sözel Eğitim Alan İşitme Kayıplı Öğrencilerin Yazılı Anlatım Performanslarının ve İlişkili Değişkenlerin Belirlenmesi," ULEAD 2017 ANNUAL CONGRESS , 2017

KARASU, H. P. And GİRGİN, Ü. 2017. İşitsel Sözel Eğitim Alan İşitme Kayıplı Öğrencilerin Yazılı Anlatım Performanslarının ve İlişkili Değişkenlerin Belirlenmesi. ULEAD 2017 ANNUAL CONGRESS .

KARASU, H. P., & GİRGİN, Ü., (2017). İşitsel Sözel Eğitim Alan İşitme Kayıplı Öğrencilerin Yazılı Anlatım Performanslarının ve İlişkili Değişkenlerin Belirlenmesi . ULEAD 2017 ANNUAL CONGRESS

KARASU, HALİSE, And ÜMİT GİRGİN. "İşitsel Sözel Eğitim Alan İşitme Kayıplı Öğrencilerin Yazılı Anlatım Performanslarının ve İlişkili Değişkenlerin Belirlenmesi," ULEAD 2017 ANNUAL CONGRESS, 2017

KARASU, HALİSE P. And GİRGİN, ÜMİT. "İşitsel Sözel Eğitim Alan İşitme Kayıplı Öğrencilerin Yazılı Anlatım Performanslarının ve İlişkili Değişkenlerin Belirlenmesi." ULEAD 2017 ANNUAL CONGRESS , 2017

KARASU, H. P. And GİRGİN, Ü. (2017) . "İşitsel Sözel Eğitim Alan İşitme Kayıplı Öğrencilerin Yazılı Anlatım Performanslarının ve İlişkili Değişkenlerin Belirlenmesi." ULEAD 2017 ANNUAL CONGRESS .

@conferencepaper{conferencepaper, author={HALİSE PELİN KARASU And author={ÜMİT GİRGİN}, title={İşitsel Sözel Eğitim Alan İşitme Kayıplı Öğrencilerin Yazılı Anlatım Performanslarının ve İlişkili Değişkenlerin Belirlenmesi}, congress name={ULEAD 2017 ANNUAL CONGRESS}, city={}, country={}, year={2017}}