Atıf Formatları
Otel İşletmelerinin Pazarlanmasında Seyahat Acentalarının Rolü Otel İşletmeleri Tarafından Bir Değerlendirme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. EMİR, "Otel İşletmelerinin Pazarlanmasında Seyahat Acentalarının Rolü Otel İşletmeleri Tarafından Bir Değerlendirme," Ege Akademik Bakış , vol.10, no.4, pp.1245-1256, 2010

EMİR, O. 2010. Otel İşletmelerinin Pazarlanmasında Seyahat Acentalarının Rolü Otel İşletmeleri Tarafından Bir Değerlendirme. Ege Akademik Bakış , vol.10, no.4 , 1245-1256.

EMİR, O., (2010). Otel İşletmelerinin Pazarlanmasında Seyahat Acentalarının Rolü Otel İşletmeleri Tarafından Bir Değerlendirme. Ege Akademik Bakış , vol.10, no.4, 1245-1256.

EMİR, OKTAY. "Otel İşletmelerinin Pazarlanmasında Seyahat Acentalarının Rolü Otel İşletmeleri Tarafından Bir Değerlendirme," Ege Akademik Bakış , vol.10, no.4, 1245-1256, 2010

EMİR, OKTAY. "Otel İşletmelerinin Pazarlanmasında Seyahat Acentalarının Rolü Otel İşletmeleri Tarafından Bir Değerlendirme." Ege Akademik Bakış , vol.10, no.4, pp.1245-1256, 2010

EMİR, O. (2010) . "Otel İşletmelerinin Pazarlanmasında Seyahat Acentalarının Rolü Otel İşletmeleri Tarafından Bir Değerlendirme." Ege Akademik Bakış , vol.10, no.4, pp.1245-1256.

@article{article, author={OKTAY EMİR}, title={Otel İşletmelerinin Pazarlanmasında Seyahat Acentalarının Rolü Otel İşletmeleri Tarafından Bir Değerlendirme}, journal={Ege Akademik Bakış}, year=2010, pages={1245-1256} }