N. Çetin And E. CEYHAN, "Lise öğrencilerinin akademik erteleme davranışlarının sürekli kaygı, akılcı olmayan inanç, öz düzenleme ve akademik başarı ile ilişkisi [The relationship between the academic procrastination of high school students and the trait anxiety, irrational belief, self-regulation and academic achievement],," HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , vol.33, no.2, pp.460-479, 2018
Çetin, N. And CEYHAN, E. 2018. Lise öğrencilerinin akademik erteleme davranışlarının sürekli kaygı, akılcı olmayan inanç, öz düzenleme ve akademik başarı ile ilişkisi [The relationship between the academic procrastination of high school students and the trait anxiety, irrational belief, self-regulation and academic achievement],. HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , vol.33, no.2 , 460-479.
Çetin, N., & CEYHAN, E., (2018). Lise öğrencilerinin akademik erteleme davranışlarının sürekli kaygı, akılcı olmayan inanç, öz düzenleme ve akademik başarı ile ilişkisi [The relationship between the academic procrastination of high school students and the trait anxiety, irrational belief, self-regulation and academic achievement],. HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , vol.33, no.2, 460-479.
Çetin, Nilüfer, And ESRA CEYHAN. "Lise öğrencilerinin akademik erteleme davranışlarının sürekli kaygı, akılcı olmayan inanç, öz düzenleme ve akademik başarı ile ilişkisi [The relationship between the academic procrastination of high school students and the trait anxiety, irrational belief, self-regulation and academic achievement],," HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , vol.33, no.2, 460-479, 2018
Çetin, Nilüfer And CEYHAN, ESRA. "Lise öğrencilerinin akademik erteleme davranışlarının sürekli kaygı, akılcı olmayan inanç, öz düzenleme ve akademik başarı ile ilişkisi [The relationship between the academic procrastination of high school students and the trait anxiety, irrational belief, self-regulation and academic achievement],." HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , vol.33, no.2, pp.460-479, 2018
Çetin, N. And CEYHAN, E. (2018) . "Lise öğrencilerinin akademik erteleme davranışlarının sürekli kaygı, akılcı olmayan inanç, öz düzenleme ve akademik başarı ile ilişkisi [The relationship between the academic procrastination of high school students and the trait anxiety, irrational belief, self-regulation and academic achievement],." HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , vol.33, no.2, pp.460-479.
@article{article, author={Nilüfer Çetin And author={ESRA CEYHAN}, title={Lise öğrencilerinin akademik erteleme davranışlarının sürekli kaygı, akılcı olmayan inanç, öz düzenleme ve akademik başarı ile ilişkisi [The relationship between the academic procrastination of high school students and the trait anxiety, irrational belief, self-regulation and academic achievement],}, journal={HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION}, year=2018, pages={460-479} }