Atıf Formatları
Reklama Angaje Olma: Ölçek Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. AKARSU, "Reklama Angaje Olma: Ölçek Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması," 9. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu , İstanbul, Turkey, 2022

AKARSU, H. 2022. Reklama Angaje Olma: Ölçek Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması. 9. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu , (İstanbul, Turkey).

AKARSU, H., (2022). Reklama Angaje Olma: Ölçek Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması . 9. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Turkey

AKARSU, HALUK. "Reklama Angaje Olma: Ölçek Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması," 9. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 2022

AKARSU, HALUK. "Reklama Angaje Olma: Ölçek Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması." 9. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu , İstanbul, Turkey, 2022

AKARSU, H. (2022) . "Reklama Angaje Olma: Ölçek Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması." 9. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu , İstanbul, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={HALUK AKARSU}, title={Reklama Angaje Olma: Ölçek Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması}, congress name={9. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2022}}