Atıf Formatları
Disiplinler Arası Bir Alan Olarak Dijitalleşme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. Z. C. UĞURHAN, "Dijital İletişimde Reklam Etkililiği Açısından Kullanıcı Algısı: Arçelik Markasının İncelenmesi," In Disiplinler Arası Bir Alan Olarak Dijitalleşme , Konya: Eğitim Yayınevi, 2022, pp.131-146.

UĞURHAN, Y. Z. C. Dijital İletişimde Reklam Etkililiği Açısından Kullanıcı Algısı: Arçelik Markasının İncelenmesi. 2022. In Disiplinler Arası Bir Alan Olarak Dijitalleşme , Eğitim Yayınevi, Konya, 131-146.

UĞURHAN, Y. Z. C., (2022). Dijital İletişimde Reklam Etkililiği Açısından Kullanıcı Algısı: Arçelik Markasının İncelenmesi. Disiplinler Arası Bir Alan Olarak Dijitalleşme (pp.131-146), Konya: Eğitim Yayınevi.

UĞURHAN, YUSUF. "Dijital İletişimde Reklam Etkililiği Açısından Kullanıcı Algısı: Arçelik Markasının İncelenmesi." In Disiplinler Arası Bir Alan Olarak Dijitalleşme , 131-146. Konya: Eğitim Yayınevi, 2022

UĞURHAN, YUSUF Z. . "Dijital İletişimde Reklam Etkililiği Açısından Kullanıcı Algısı: Arçelik Markasının İncelenmesi." Disiplinler Arası Bir Alan Olarak Dijitalleşme , Eğitim Yayınevi, 2022, pp.131-146.

UĞURHAN, Y. Z. C. (2022) "Dijital İletişimde Reklam Etkililiği Açısından Kullanıcı Algısı: Arçelik Markasının İncelenmesi", Disiplinler Arası Bir Alan Olarak Dijitalleşme . Konya: Eğitim Yayınevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={YUSUF ZAFER CAN UĞURHAN}, chaptertitle={Dijital İletişimde Reklam Etkililiği Açısından Kullanıcı Algısı: Arçelik Markasının İncelenmesi}, booktitle={ Disiplinler Arası Bir Alan Olarak Dijitalleşme}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={Konya},year={2022} }