S. YERSÜREN And E. ZENCİR ÇİFTÇİ, "Çalışanların Kişilik Özelliklerinin Değişime Açıklığa Etkisi: Eskişehir Restoranları Örneği," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.1571-1591, 2020
YERSÜREN, S. And ZENCİR ÇİFTÇİ, E. 2020. Çalışanların Kişilik Özelliklerinin Değişime Açıklığa Etkisi: Eskişehir Restoranları Örneği. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2 , 1571-1591.
YERSÜREN, S., & ZENCİR ÇİFTÇİ, E., (2020). Çalışanların Kişilik Özelliklerinin Değişime Açıklığa Etkisi: Eskişehir Restoranları Örneği. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 1571-1591.
YERSÜREN, SEZER, And EBRU ZENCİR ÇİFTÇİ. "Çalışanların Kişilik Özelliklerinin Değişime Açıklığa Etkisi: Eskişehir Restoranları Örneği," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 1571-1591, 2020
YERSÜREN, SEZER And ZENCİR ÇİFTÇİ, EBRU Z. . "Çalışanların Kişilik Özelliklerinin Değişime Açıklığa Etkisi: Eskişehir Restoranları Örneği." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.1571-1591, 2020
YERSÜREN, S. And ZENCİR ÇİFTÇİ, E. (2020) . "Çalışanların Kişilik Özelliklerinin Değişime Açıklığa Etkisi: Eskişehir Restoranları Örneği." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.1571-1591.
@article{article, author={SEZER YERSÜREN And author={EBRU ZENCİR ÇİFTÇİ}, title={Çalışanların Kişilik Özelliklerinin Değişime Açıklığa Etkisi: Eskişehir Restoranları Örneği}, journal={Türk Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={1571-1591} }