S. A. ÖZTÜRK Et Al. , "BEYNİMİZ VE DİLİMİZ AYNI MI KONUŞUYOR? ANKET VE EEG YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MARKA KİŞİLİĞİ ÖLÇÜMÜ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.139-176, 2018
ÖZTÜRK, S. A. Et Al. 2018. BEYNİMİZ VE DİLİMİZ AYNI MI KONUŞUYOR? ANKET VE EEG YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MARKA KİŞİLİĞİ ÖLÇÜMÜ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.4, no.1 , 139-176.
ÖZTÜRK, S. A., YÜCEL, N., & BAYIR, T., (2018). BEYNİMİZ VE DİLİMİZ AYNI MI KONUŞUYOR? ANKET VE EEG YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MARKA KİŞİLİĞİ ÖLÇÜMÜ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.4, no.1, 139-176.
ÖZTÜRK, SEVGİ, NURCAN YÜCEL, And TALHA BAYIR. "BEYNİMİZ VE DİLİMİZ AYNI MI KONUŞUYOR? ANKET VE EEG YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MARKA KİŞİLİĞİ ÖLÇÜMÜ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.4, no.1, 139-176, 2018
ÖZTÜRK, SEVGİ A. Et Al. "BEYNİMİZ VE DİLİMİZ AYNI MI KONUŞUYOR? ANKET VE EEG YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MARKA KİŞİLİĞİ ÖLÇÜMÜ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.139-176, 2018
ÖZTÜRK, S. A. YÜCEL, N. And BAYIR, T. (2018) . "BEYNİMİZ VE DİLİMİZ AYNI MI KONUŞUYOR? ANKET VE EEG YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MARKA KİŞİLİĞİ ÖLÇÜMÜ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.139-176.
@article{article, author={SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK Et Al. }, title={BEYNİMİZ VE DİLİMİZ AYNI MI KONUŞUYOR? ANKET VE EEG YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MARKA KİŞİLİĞİ ÖLÇÜMÜ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA}, journal={Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi}, year=2018, pages={139-176} }