Atıf Formatları
Dezavantajlılık Bağlamında Proje Yaklaşımı: Öğretmenler, Çocuklar ve Ailelerin Deneyimleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ARIKAN, "Dezavantajlılık Bağlamında Proje Yaklaşımı: Öğretmenler, Çocuklar ve Ailelerin Deneyimleri," JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES , vol.4, no.1, pp.106-134, 2020

ARIKAN, A. 2020. Dezavantajlılık Bağlamında Proje Yaklaşımı: Öğretmenler, Çocuklar ve Ailelerin Deneyimleri. JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES , vol.4, no.1 , 106-134.

ARIKAN, A., (2020). Dezavantajlılık Bağlamında Proje Yaklaşımı: Öğretmenler, Çocuklar ve Ailelerin Deneyimleri. JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES , vol.4, no.1, 106-134.

ARIKAN, ARZU. "Dezavantajlılık Bağlamında Proje Yaklaşımı: Öğretmenler, Çocuklar ve Ailelerin Deneyimleri," JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES , vol.4, no.1, 106-134, 2020

ARIKAN, ARZU. "Dezavantajlılık Bağlamında Proje Yaklaşımı: Öğretmenler, Çocuklar ve Ailelerin Deneyimleri." JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES , vol.4, no.1, pp.106-134, 2020

ARIKAN, A. (2020) . "Dezavantajlılık Bağlamında Proje Yaklaşımı: Öğretmenler, Çocuklar ve Ailelerin Deneyimleri." JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES , vol.4, no.1, pp.106-134.

@article{article, author={ARZU ARIKAN}, title={Dezavantajlılık Bağlamında Proje Yaklaşımı: Öğretmenler, Çocuklar ve Ailelerin Deneyimleri}, journal={JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES}, year=2020, pages={106-134} }