Atıf Formatları
Dezavantajlılık Bağlamında Proje Yaklaşımının Değerlendirilmesi Öğretmenler, Çocuklar ve Ailelerin Deneyimlerinden Kesitler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ARIKAN, "Dezavantajlılık Bağlamında Proje Yaklaşımının Değerlendirilmesi Öğretmenler, Çocuklar ve Ailelerin Deneyimlerinden Kesitler," II International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Turkey, 2015

ARIKAN, A. 2015. Dezavantajlılık Bağlamında Proje Yaklaşımının Değerlendirilmesi Öğretmenler, Çocuklar ve Ailelerin Deneyimlerinden Kesitler. II International Eurasian Educational Research Congress , (Ankara, Turkey).

ARIKAN, A., (2015). Dezavantajlılık Bağlamında Proje Yaklaşımının Değerlendirilmesi Öğretmenler, Çocuklar ve Ailelerin Deneyimlerinden Kesitler . II International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Turkey

ARIKAN, ARZU. "Dezavantajlılık Bağlamında Proje Yaklaşımının Değerlendirilmesi Öğretmenler, Çocuklar ve Ailelerin Deneyimlerinden Kesitler," II International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Turkey, 2015

ARIKAN, ARZU. "Dezavantajlılık Bağlamında Proje Yaklaşımının Değerlendirilmesi Öğretmenler, Çocuklar ve Ailelerin Deneyimlerinden Kesitler." II International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Turkey, 2015

ARIKAN, A. (2015) . "Dezavantajlılık Bağlamında Proje Yaklaşımının Değerlendirilmesi Öğretmenler, Çocuklar ve Ailelerin Deneyimlerinden Kesitler." II International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ARZU ARIKAN}, title={Dezavantajlılık Bağlamında Proje Yaklaşımının Değerlendirilmesi Öğretmenler, Çocuklar ve Ailelerin Deneyimlerinden Kesitler}, congress name={II International Eurasian Educational Research Congress}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2015}}