Atıf Formatları
Güney Bavyera’daki Türkçe Anadili Dersi ve Türkçe Öğretmenleriyle İlgili Paradigmatik Bir Değerlendirme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. ÇAKIR, "Güney Bavyera’daki Türkçe Anadili Dersi ve Türkçe Öğretmenleriyle İlgili Paradigmatik Bir Değerlendirme," Toplum Bilimleri Dergisi – Journal of Social Sciences , no.25, pp.89-120, 2019

ÇAKIR, M. 2019. Güney Bavyera’daki Türkçe Anadili Dersi ve Türkçe Öğretmenleriyle İlgili Paradigmatik Bir Değerlendirme. Toplum Bilimleri Dergisi – Journal of Social Sciences , no.25 , 89-120.

ÇAKIR, M., (2019). Güney Bavyera’daki Türkçe Anadili Dersi ve Türkçe Öğretmenleriyle İlgili Paradigmatik Bir Değerlendirme. Toplum Bilimleri Dergisi – Journal of Social Sciences , no.25, 89-120.

ÇAKIR, MUSTAFA. "Güney Bavyera’daki Türkçe Anadili Dersi ve Türkçe Öğretmenleriyle İlgili Paradigmatik Bir Değerlendirme," Toplum Bilimleri Dergisi – Journal of Social Sciences , no.25, 89-120, 2019

ÇAKIR, MUSTAFA. "Güney Bavyera’daki Türkçe Anadili Dersi ve Türkçe Öğretmenleriyle İlgili Paradigmatik Bir Değerlendirme." Toplum Bilimleri Dergisi – Journal of Social Sciences , no.25, pp.89-120, 2019

ÇAKIR, M. (2019) . "Güney Bavyera’daki Türkçe Anadili Dersi ve Türkçe Öğretmenleriyle İlgili Paradigmatik Bir Değerlendirme." Toplum Bilimleri Dergisi – Journal of Social Sciences , no.25, pp.89-120.

@article{article, author={MUSTAFA ÇAKIR}, title={Güney Bavyera’daki Türkçe Anadili Dersi ve Türkçe Öğretmenleriyle İlgili Paradigmatik Bir Değerlendirme}, journal={Toplum Bilimleri Dergisi – Journal of Social Sciences}, year=2019, pages={89-120} }