Atıf Formatları
The effectıveness of computer based ınstructıon ın teachıng communıty sıgns to students wıth ıntellectual dısabılıty
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. ÖNCÜL And Ş. YÜCESOY ÖZKAN, "The effectıveness of computer based ınstructıon ın teachıng communıty sıgns to students wıth ıntellectual dısabılıty," NWSA-Education Sciences , vol.10, no.3, pp.184-202, 2015

ÖNCÜL, N. And YÜCESOY ÖZKAN, Ş. 2015. The effectıveness of computer based ınstructıon ın teachıng communıty sıgns to students wıth ıntellectual dısabılıty. NWSA-Education Sciences , vol.10, no.3 , 184-202.

ÖNCÜL, N., & YÜCESOY ÖZKAN, Ş., (2015). The effectıveness of computer based ınstructıon ın teachıng communıty sıgns to students wıth ıntellectual dısabılıty. NWSA-Education Sciences , vol.10, no.3, 184-202.

ÖNCÜL, NURAY, And ŞERİFE YÜCESOY ÖZKAN. "The effectıveness of computer based ınstructıon ın teachıng communıty sıgns to students wıth ıntellectual dısabılıty," NWSA-Education Sciences , vol.10, no.3, 184-202, 2015

ÖNCÜL, NURAY And YÜCESOY ÖZKAN, ŞERİFE Y. . "The effectıveness of computer based ınstructıon ın teachıng communıty sıgns to students wıth ıntellectual dısabılıty." NWSA-Education Sciences , vol.10, no.3, pp.184-202, 2015

ÖNCÜL, N. And YÜCESOY ÖZKAN, Ş. (2015) . "The effectıveness of computer based ınstructıon ın teachıng communıty sıgns to students wıth ıntellectual dısabılıty." NWSA-Education Sciences , vol.10, no.3, pp.184-202.

@article{article, author={NURAY ÖNCÜL And author={ŞERİFE YÜCESOY ÖZKAN}, title={The effectıveness of computer based ınstructıon ın teachıng communıty sıgns to students wıth ıntellectual dısabılıty}, journal={NWSA-Education Sciences}, year=2015, pages={184-202} }