B. ALAN, "İngilizce Hazırlık Okulu Öğretim Programı Geliştirme Sürecinin Felsefi Açıdan Eleştirel Analizi," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.7, no.13, pp.67-88, 2017
ALAN, B. 2017. İngilizce Hazırlık Okulu Öğretim Programı Geliştirme Sürecinin Felsefi Açıdan Eleştirel Analizi. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.7, no.13 , 67-88.
ALAN, B., (2017). İngilizce Hazırlık Okulu Öğretim Programı Geliştirme Sürecinin Felsefi Açıdan Eleştirel Analizi. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.7, no.13, 67-88.
ALAN, BÜLENT. "İngilizce Hazırlık Okulu Öğretim Programı Geliştirme Sürecinin Felsefi Açıdan Eleştirel Analizi," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.7, no.13, 67-88, 2017
ALAN, BÜLENT. "İngilizce Hazırlık Okulu Öğretim Programı Geliştirme Sürecinin Felsefi Açıdan Eleştirel Analizi." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.7, no.13, pp.67-88, 2017
ALAN, B. (2017) . "İngilizce Hazırlık Okulu Öğretim Programı Geliştirme Sürecinin Felsefi Açıdan Eleştirel Analizi." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.7, no.13, pp.67-88.
@article{article, author={BÜLENT ALAN}, title={İngilizce Hazırlık Okulu Öğretim Programı Geliştirme Sürecinin Felsefi Açıdan Eleştirel Analizi}, journal={Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi}, year=2017, pages={67-88} }