T. TEMUR, "Dinleme Metinlerinden Önce ve Sonra Sorulan Soruların Üniversite Öğrencilerinin Dİnlediğini Anlama Beceri Düzeyine Etkisi," Selçuk Üniversitesi , no.29, pp.303-319, 2010
TEMUR, T. 2010. Dinleme Metinlerinden Önce ve Sonra Sorulan Soruların Üniversite Öğrencilerinin Dİnlediğini Anlama Beceri Düzeyine Etkisi. Selçuk Üniversitesi , no.29 , 303-319.
TEMUR, T., (2010). Dinleme Metinlerinden Önce ve Sonra Sorulan Soruların Üniversite Öğrencilerinin Dİnlediğini Anlama Beceri Düzeyine Etkisi. Selçuk Üniversitesi , no.29, 303-319.
TEMUR, TURAN. "Dinleme Metinlerinden Önce ve Sonra Sorulan Soruların Üniversite Öğrencilerinin Dİnlediğini Anlama Beceri Düzeyine Etkisi," Selçuk Üniversitesi , no.29, 303-319, 2010
TEMUR, TURAN. "Dinleme Metinlerinden Önce ve Sonra Sorulan Soruların Üniversite Öğrencilerinin Dİnlediğini Anlama Beceri Düzeyine Etkisi." Selçuk Üniversitesi , no.29, pp.303-319, 2010
TEMUR, T. (2010) . "Dinleme Metinlerinden Önce ve Sonra Sorulan Soruların Üniversite Öğrencilerinin Dİnlediğini Anlama Beceri Düzeyine Etkisi." Selçuk Üniversitesi , no.29, pp.303-319.
@article{article, author={TURAN TEMUR}, title={Dinleme Metinlerinden Önce ve Sonra Sorulan Soruların Üniversite Öğrencilerinin Dİnlediğini Anlama Beceri Düzeyine Etkisi}, journal={Selçuk Üniversitesi}, year=2010, pages={303-319} }