Atıf Formatları
REKLAMDA HİKAYE ANLATIMININ ETKİLER HİYERARŞİSİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Topal And N. B. İSPİR, "REKLAMDA HİKAYE ANLATIMININ ETKİLER HİYERARŞİSİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ," Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.1, pp.144-167, 2019

Topal, E. And İSPİR, N. B. 2019. REKLAMDA HİKAYE ANLATIMININ ETKİLER HİYERARŞİSİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ. Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.1 , 144-167.

Topal, E., & İSPİR, N. B., (2019). REKLAMDA HİKAYE ANLATIMININ ETKİLER HİYERARŞİSİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ. Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.1, 144-167.

Topal, Ebru, And NEVZAT BİLGE İSPİR. "REKLAMDA HİKAYE ANLATIMININ ETKİLER HİYERARŞİSİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ," Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.1, 144-167, 2019

Topal, Ebru And İSPİR, NEVZAT B. . "REKLAMDA HİKAYE ANLATIMININ ETKİLER HİYERARŞİSİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ." Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.1, pp.144-167, 2019

Topal, E. And İSPİR, N. B. (2019) . "REKLAMDA HİKAYE ANLATIMININ ETKİLER HİYERARŞİSİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ." Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.1, pp.144-167.

@article{article, author={Ebru Topal And author={NEVZAT BİLGE İSPİR}, title={REKLAMDA HİKAYE ANLATIMININ ETKİLER HİYERARŞİSİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ}, journal={Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={144-167} }