Atıf Formatları
Zihin yetersizliği olan bireylere iş ve meslek becerilerinin öğretimine yönelik Türkiye’de yapılan tek-denekli araştırmaların incelenmesi.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

C. KASAP And Y. ERGENEKON, "Zihin yetersizliği olan bireylere iş ve meslek becerilerinin öğretimine yönelik Türkiye’de yapılan tek-denekli araştırmaların incelenmesi.," Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.12, no.1, pp.239-260, 2022

KASAP, C. And ERGENEKON, Y. 2022. Zihin yetersizliği olan bireylere iş ve meslek becerilerinin öğretimine yönelik Türkiye’de yapılan tek-denekli araştırmaların incelenmesi.. Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.12, no.1 , 239-260.

KASAP, C., & ERGENEKON, Y., (2022). Zihin yetersizliği olan bireylere iş ve meslek becerilerinin öğretimine yönelik Türkiye’de yapılan tek-denekli araştırmaların incelenmesi.. Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.12, no.1, 239-260.

KASAP, CANER, And YASEMİN ERGENEKON. "Zihin yetersizliği olan bireylere iş ve meslek becerilerinin öğretimine yönelik Türkiye’de yapılan tek-denekli araştırmaların incelenmesi.," Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.12, no.1, 239-260, 2022

KASAP, CANER And ERGENEKON, YASEMİN. "Zihin yetersizliği olan bireylere iş ve meslek becerilerinin öğretimine yönelik Türkiye’de yapılan tek-denekli araştırmaların incelenmesi.." Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.12, no.1, pp.239-260, 2022

KASAP, C. And ERGENEKON, Y. (2022) . "Zihin yetersizliği olan bireylere iş ve meslek becerilerinin öğretimine yönelik Türkiye’de yapılan tek-denekli araştırmaların incelenmesi.." Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.12, no.1, pp.239-260.

@article{article, author={CANER KASAP And author={YASEMİN ERGENEKON}, title={Zihin yetersizliği olan bireylere iş ve meslek becerilerinin öğretimine yönelik Türkiye’de yapılan tek-denekli araştırmaların incelenmesi.}, journal={Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi}, year=2022, pages={239-260} }