A. H. YÜKSEL, "Toplumsal İletişimde Televizyon Reklamlarının Kültürel Değişmeye Etki Boyutu," Pazarlama Dünyası , no.8, pp.24-29, 1988
YÜKSEL, A. H. 1988. Toplumsal İletişimde Televizyon Reklamlarının Kültürel Değişmeye Etki Boyutu. Pazarlama Dünyası , no.8 , 24-29.
YÜKSEL, A. H., (1988). Toplumsal İletişimde Televizyon Reklamlarının Kültürel Değişmeye Etki Boyutu. Pazarlama Dünyası , no.8, 24-29.
YÜKSEL, AHMET. "Toplumsal İletişimde Televizyon Reklamlarının Kültürel Değişmeye Etki Boyutu," Pazarlama Dünyası , no.8, 24-29, 1988
YÜKSEL, AHMET H. . "Toplumsal İletişimde Televizyon Reklamlarının Kültürel Değişmeye Etki Boyutu." Pazarlama Dünyası , no.8, pp.24-29, 1988
YÜKSEL, A. H. (1988) . "Toplumsal İletişimde Televizyon Reklamlarının Kültürel Değişmeye Etki Boyutu." Pazarlama Dünyası , no.8, pp.24-29.
@article{article, author={AHMET HALUK YÜKSEL}, title={Toplumsal İletişimde Televizyon Reklamlarının Kültürel Değişmeye Etki Boyutu}, journal={Pazarlama Dünyası}, year=1988, pages={24-29} }